Multe afaceri au nevoie permanent de imagini pentru website-ul și pentru materialele lor promoționale. Adesea, ele nu dispun de resursele necesare să cumpere imagini de…
Acum că interesul clienților de a ține legătura cu brandurile preferate prin intermediul platformelor sociale și-a atins apogeul, una dintre cele mai importante funcții în…
Dacă vrei să afli cum poți folosi mai bine rețelele de socializare pentru a-ți promova bunurile și serviciile, te ajutăm cu câteva idei – efectele…
Pentru că ne ajutăm clienții să trimită anunțuri utile clienților lor sau campanii promoționale prin newslettere, primim uneori acest mesaj: „M-a sunat clientul X și…
Avem Clienți cu afaceri demult funcționale, firme mari, asociații non-profit cunoscute și active, cu multă experiență în promovarea online și offline, pricepuți și la SEO…
Ca să poți face corect o campanie de e-mail marketing, trebuie să știi întâi ce este marketingul prin e-mail. Iar primul lucru pe care trebuie…
Portarea conținutului (sau preluarea conținutului) este operațiunea prin care se preia conținutul (text, imagini, fișiere PDF etc) dintr-un site și se mută în altul. Când…
Zilnic, peste 2,3 miliarde de oameni interacționează cu platformele sociale, adică 31% la sută din populația planetei. Ținând seama de aceste cifre impresionante, este important…
Review-urile negative pe Facebook (și acordarea unei singure steluțe) creează situații neplăcute, care, chiar dacă nu reflectă realitatea, ar putea influența modul în care afacerea…
Circulă pe mail o ofertă care ar trebui să ridice din start mai multe semne de întrebare oricui o primește: În primul rând, cel care…