De ce scriem articole diferite într-o campanie online?

Facem chiar acum acest lucru pentru promovarea online a unui eveniment în cadrul căruia WEBGROW este partener media, așa că ne-am gândit să și explicăm de ce scriem, practic, aceeași informație în forme diferite.

Sunt mai multe motive, dar trei sunt cele mai importante:

Google nu apreciază conținutul duplicat.

Dacă am prelua, pur și simplu, comunicatul de presă, și l-am plasa pe toate site-urile în exact aceeași formă, Google nu ar mai da atenție decât unuia dintre ele sau, și mai rău, va ignora mesajul! Așa că facem un efort să prezentăm informația în forme variate – această metodă este laborioasă și cere timp, dar doar cu un pic de extra-efort faci link-building! (atenție, link-building înseamnă mai mult decât atât).

Stimulăm linkingul natural

Când internauții găsesc toată informația într-un singur loc, pun un singur link și gata. Dar când găsesc informații diferite în locuri diferite, este posibil ca măcar să menționeze restul de surse de informare, dacă nu chiar să pună un link. Sau, pe Facebook, când cineva găsește o completare la informațiile care se află la o adresă postată pe wall-ul cuiva, e posibil să pună într-un comentariu direct linkul către pagina cu informația suplimentară. Google apreciază spontaneitatea atunci când e vorba de linkuri, deci toată lumea câștigă!

E plictisitor să vezi același text pe cinci site-uri

Adesea, mai ales în cazul evenimentelor de nișă (cum este cel al lui Mimi Kirk – nu-s chiar atât de mulți raw vegani în România), site-urile și paginile de Facebook pe care se face promovarea unui eveniment sunt accesate de aceleași persoane. Astfel, dacă, de exemplu, stau pe Facebook și toate paginile care tratează un subiect care mă interesează postează același text, s-ar putea fie să aleg să dau la un moment dat un unfollow. Iar paginile respective nu mi se vor mai afișa altă dată, când poate e chiar și mai important ca mesajul să ajungă la mine (așa pot pierde și eu informații importante, și paginile oportunitatea de a-mi livra mesajele lor). Prin urmare, alegerea corectă este rescrierea comunicatului pe presă pentru fiecare media unde urmează să fie publicat. (Sfatul meu pentru agenții și pentru comunicatori în general este să scrie direct comunicate de presă diferite pentru fiecare media sau măcar pentru cele foarte importante; lipsa timpului face ca, adesea, editorul să nu mai rescrie nimic și doar să scoată unul-două paragrafe și lista cu sponsori și să publice comunicatul cum se găsește).

Scrieți, așadar, mai mult. Nu faceți economie de timp când vreți să promovați ceva (sau de bani, dacă lăsați această muncă în seama unui copywriter). Calitatea conținutului este importantă, și la fel este și prezentarea cât mai variată a informațiilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te rugăm să citești politica de confidențialitate și cookies, iar dacă ești de acord și accepți să primești comunicări pe e-mail de la WEBGROW, inclusiv comunicări comerciale, te rugăm bifează mai jos: