Politica de lucru a WEBGROW este simplă – regulile de bază care se aplică sunt încrederea reciprocă și bunul simț. Totuși, pentru că noțiunile acestea pot părea vagi, am decis că această pagină este necesară pentru a asigura un proces de lucru lin, din care toți cei implicați câștigă.
Pe scurt:
Cum lucrăm și ce se facturează:
- Lucrările cu preț fixat, care fac obiectul unei oferte sau contract cu valoare stabilită, se desfășoară liniar, nu circular, sub formă de etape, care sunt, în exact această ordine:
1. proiectare sau brief (pentru lucrările cu buget mic),
2. tema grafică (selecție sau design de la zero, în funcție de contract),
3. lucrări de implementare conform cu oferta / contractul,
4. Testare și semnalarea eventualelor detalii de remediat,
5. Livrarea, prin remedierea detaliilor semnalate și efectuarea setărilor finale. - Putem lucra circular, cu etape de feedback nelimitate și reveniri asupra unor etape anterioare, doar în condițiile tarifării orare. Nu există feedback nelimitat în cazul proiectelor cu valoare stabilită!
- Sunt incluse în prețul ofertat /contractat doar două sesiuni de feedback pe etapă de dezvoltare, iar feedbackurile suplimentare față de cele două incluse se tarifează la prețul orar standard. Este posibil să decidem să nu facturăm feedbackurile suplimentare, dar această decizie este la latitudinea noastră și constituie o bonificație, nu un drept contractual al Clientului.
Plata serviciilor:
- Acceptăm doar două întârzieri neanunțate la plata proformelor emise.
- Ne așteptăm să fiți de acord cu ideea că munca trebuie plătită, iar solicitările pe care le faceți, dacă nu am agreat împreună în mod expres contrariul, atrag după ele facturi a căror valoare este reprezentată de timpul necesar rezolvării solicitărilor pe care le-ați avut și tariful orar standard.
- Dacă plata pentru munca efectuată este ceva ce poate constitui pentru dumneavoastră o surpriză, vă rugăm să întrebați cât vă costă o intervenție înainte să o solicitați sau să căutați un furnizor de servicii care este de acord să lucreze în condiții de plată care vă convin mai mult.
Modalitățile de contact și orele de lucru:
- Programul de lucru al WEBGROW este 10:00 – 18:00, de luni până vineri. În restul timpului, suntem în timpul liber. Totuși, având în vedere specificul pe care îl avem, ținem deschise canalele de comunicare de tip messenger, pagină de Facebook etc și răspundem la urgențe. Urgențe sunt: erori de server, atacuri informatice. O idee nouă pentru site sau flyer la ora 22:20 duminica nu este o urgență și poate aștepta până luni.
- Vă rugăm să trimiteți solicitările pe e-mail. Nu ne putem asuma răspunderea pentru eventuale omisiuni în a răspunde la solicitările formulate pe Facebook sau în alte medii similare.
- Vă rugăm să luați în considerare faptul că lucrările tuturor clienților noștri sunt programate cu cel puțin 5 zile în avans și să țineți cont de un minim de zile necesar pentru o lucrare, înainte de a o solicita. Lucrările cerute de azi pe mâine se pot face uneori, dar sunt situații în care trebuie să prioritizăm programările deja făcute sau să alocăm timp suplimentar, în afara orelor de program, pentru a rezolva solicitarea dumneavoastră urgentă. Astfel, lucrările urgente, comandate de pe o zi pe alta, care necesită ore lucrate peste programul de lucru, se vor tarifa la un preț cu 50% mai mare decât tariful orar standard.
- Lucrările mici de tip mentenanță, care nu depășesc un necesar de o oră de lucru, nu necesită programare prealabilă; ele se pot comanda de pe o zi pe alta, cu mențiunea că, deși obiectivul nostru este să onorăm cât mai rapid astfel de cereri, este uneori posibil ca livrarea să nu poată fi realizată imediat, caz în care veți fi contactat pentru a stabili un termen convenabil de livrare.
Tariful orar standard:
- Servicii de grafică print / web, HTML, CSS: 35 de euro/h
- Servicii de mentenanță grafică print / web, HTML, CSS: 25 de euro/h
- Servicii de configurare / management / mentenanță campanii (AdWords, Facebook Ads etc): 25 de euro/h
- Servicii de programare, PHP, MySQL: 35 de euro/h
- Modificări de tip micromanagement*: 60 euro/h.
IMPORTANT!
- Lucrările contractate cu preț fix a căror valoare este mai mică de 1000 EUR se achită integral în avans; lucrările contractate a căror valoare este mai mare de 1000 de EUR pot fi împărțite în tranșe egale, conform condițiilor stabilite de comun acord.
- Toate lucrările care însumează la finalul lunii o durată mai mică de 60 de minute se facturează la tariful standard minim de intervenție de 25 de euro, respectiv 35 de euro/h.
- Lucrarile neprogramate executate in regim de urgenta (care necesita lucru peste program, noaptea, in zilele libere si de sarbatoare legala) se tarifează majorat cu 50% față de tariful orar standard.
- Lucrarile programate cu minim 5 zile lucratoare in avans se lucrează la tariful orar standard.
____________
*micromanagement – activitatea de control continuu exercitat asupra celor mai mici detalii ale unui proiect și asupra celor care lucrează (exemple: „obiectul X trebuie să fie plasat cu un pixel mai sus, să aibă exact culoarea Z și fix Y pixeli lățime/înălțime” sau „Pe browserul Opera, versiunea N, se vede un pixel în lateral” sau „vă rog să-mi trimiteți statusul lucrării în fiecare zi la ora 17„) – se tarifează maximal deoarece este o sursă de stres consumatoare de timp.