Campanii Google Ads

Ce sunt campaniile Google Ads?

Google Ads (serviciu cunoscut până nu demult sub numele de AdWords) reprezintă serviciul de publicitate online dezvoltat de Google. Acest sistem este bazat pe inițierea și gestionarea de campanii, în anumite condiții specifice.

Pentru că sistemul necesită: cunoștințe solide legate de funcționarea sa, cunoștințe de SEO, abilități de copywriting, cunoștințe de grafician, cunoștințe de programare, precum și timp, poate fi destul de dificil pentru o companie mică să se ocupe eficient de campanii Google Ads. Ca să complice și mai mult lucrurile, în ultimii ani, atât facilitățile, cât și funcțiile sistemului sunt în perpetuă schimbare și devine din ce în ce mai complicat pentru nespecialiști să țină pasul cu toate acestea.

WEBGROW se ocupă de toate acestea pentru tine

Noi gestionăm campaniile Google Ads pentru clienții noștri și suntem mereu la curent cu schimbările apărute, la care ne adaptăm din mers. Ne sunt de folos și experiența, și contactul zilnic cu platforma Google Ads – astfel, putem să rezolvăm într-o oră ceea ce ție ți-ar lua mult mai mult. Rapid, eficient și cu costuri accesibile.

Cere o ofertă!

Subiectul mesajului:

Ce servicii te interesează?

Observații / Mențiuni:

Nume persoană fizică sau denumire persoană juridică*

Adresă de email*

Telefon:

*Important! Pentru a putea solicita o ofertă este necesar:
să citești politica de confidențialitate și cookies
și să bifezi caseta corespunzătoare, mai sus.

Acceptarea comunicărilor comerciale este opțională.

Oferim și consultanță pentru cei cu bugete reduse

Trebuie să menționăm că nu lucrăm cu bugete mici, ținând seama de eficiența scăzută a acestora la externalizare, însă toți cei care au nevoie de experiența noastră ne pot solicita consultanță personalizată, training one-on-one și cursuri. Astfel, clienții noștri pot învăța cum să se dezvolte singuri, fără să-și depășească bugetul disponibil.

Mai mult despre Google Ads

Avantajele campaniilor Google Ads

Avantajele campaniilor prin Google Ads sunt numeroase, dar vom enumera principalele trei:

  1. Reclamele sunt afișate exact în momentul în care se face căutarea, atunci când potențialul client caută bunuri sau servicii de un anumit tip și e dispus chiar să cumpere, cu condiția să i se afișeze un anunț relevant. O altă posibilitate este afișarea pe paginile vizitate a unor alternative la produsele deja afișate și sugestii pentru navigarea în continuare, atrăgându-se în acest fel traficul spre pagina dorită.
  2. Costurile unei astfel de campanii sunt mici față de modalitățile clasice de promovare, având în vedere și rezultatele care pot fi obținute.
  3. Google Ads se integrează perfect cu Google Analytics, unealta prin care se poate verifica eficiența modalităților de promovare, permițând ajustarea campaniilor online imediat ce sunt analizate cifrele.