Un audit SEO este primul pas în vederea înțelegerii situației exacte a unui website la un anume moment dat, și este un pas esențial, fără de care nu se poate elabora o strategie SEO coerentă și eficientă. În baza raportului de audit SEO se pot stabili atât obiectivele SEO și acțiunile care trebuie întreprinse în vederea optimizării, care se pot prioritiza pentru a obține cele mai bune rezultate în timp cât mai scurt și se poate decide în cunoștință de cauză alocarea de resurse (financiare și umane).
Fără un audit SEO nu se pot face planificări în vederea optimizării site-ului pentru motoarele de căutare.
Servicii de audit SEO pentru website-uri de prezentare
Pachetul SEO Audit START oferă servicii de audit SEO pentru website-uri de prezentare, dupa cum urmează:
- analiza calității conținutului site-ului (pagini și seturi de pagini) din perspectiva expresiilor cheie dorite și specifice nișei;
- analiza datelor de trafic și căutare, prin instrumentele Google (Analytics, Search Console, Ads), precum și prin alte instrumente specifice;
- analiza calității conținutului site-ului din perspectiva expresiilor cheie predominante;
- analiza nișei;
- evaluarea potențialului expresiilor cheie dorite și identificarea unor noi expresii cheie, din perspectiva intenției de căutare, a localizării căutării și a altor criterii specifice;
- redactarea Raportului de audit (10-15 pagini), care cuprinde concluziile auditării și recomandările de acțiune, tehnice și de conținut, conform cu fiecare concluzie reieșită din analiza datelor.
Recomandarile cuprinse în raportul de audit includ sugestii și solutii pentru:- lucrări onsite pentru îmbunătățirea rezultatelor de căutare (creșterea poziției, respectiv plasarea pe poziții avantajoase – primul ecran);
- lucrări onsite pentru îmbunătățirea scorului de calitate în vederea optimizării organice și reducerii costurilor pe click în cazul campaniilor Google Ads;
- oportunități offsite;
- operațiuni de marketing online recomandate (tip operațiuni, canal media, frecvență, potențial de cost, previziune rezultate conform instrumentelor de estimare);
- listarea lucrărilor recomandate în funcție de importanță, eficiență și costuri implicate, în vederea facilitării deciziilor de implementare și a etapelor de implementare.
- prezentarea raportului și detalierea concluziilor și a recomandărilor, Q&A.
Comandă acum acest pachet:
IMPORTANT!
În vederea auditării este necesar accesul complet la datele din Google Analytics și Search Console (cu date colectate pentru minim 30 de zile).
Suplimentar, se pot obține concluzii utile și din analiza datelor din Google Ads (dacă se dorește și utilizarea acestor date – recomandat – este necesar și accesul complet la Google Ads).
Accesul se acordă prin adăugarea adresei de furnizate de către WEBGROW ca utilizator cu rol de administrare (cu toate permisiunile active).
Termen de livrare raport audit: 10 zile lucrătoare de la recepția în bancă a plății și a accesului la instrumentele de raportare Google (Analytics, Search Console, respectiv Ads unde este cazul).
TIMP ESTIMAT DE LUCRU, inclusiv raportare și Q&A: 22h