Primul pas în optimizarea unui shop online pentru motoarele de căutare este un audit SEO. Magazin online abia lansat? Auditarea SEO permite identificarea potențialelor probleme înainte de maturizarea magazinului, precum și prevenirea acestora. Magazin online cu vechime? Auditarea SEO este necesară în vederea înțelegerii situației exacte a unui shop online la un anume moment dat, și este un pas esențial, fără de care nu se poate elabora o strategie SEO coerentă și eficientă.
În baza raportului de audit SEO se pot stabili atât obiectivele SEO și acțiunile care trebuie întreprinse în vederea optimizării, care se pot prioritiza pentru a obține cele mai bune rezultate în timp cât mai scurt și se poate decide în cunoștință de cauză alocarea de resurse (financiare și umane).
Fără un audit SEO al magazinului online nu se pot face planificări în vederea optimizării acestuia pentru motoarele de căutare.
Servicii de audit SEO magazin online
Pachetul SEO Audit SHOP oferă servicii de audit SEO pentru magazine online, dupa cum urmează:
- analiza calității conținutului magazinului online (pagini, seturi de pagini, categorii, produse) din perspectiva expresiilor cheie dorite și specifice nișei;
- analiza tehnică;
- analiza datelor de trafic și căutare, prin instrumentele Google (Analytics, Search Console, Ads), precum și prin alte instrumente specifice;
- analiza calității conținutului site-ului din perspectiva expresiilor cheie predominante și identificarea oportunităților de optimizare;
- analiza nișei;
- redactarea Raportului de audit (15-20 pagini), care cuprinde concluziile auditării și recomandările de acțiune, tehnice și de conținut, conform cu fiecare concluzie reieșită din analiza datelor.
Recomandarile cuprinse în raportul de audit includ sugestii și solutii pentru:- lucrări onsite generale pentru îmbunătățirea rezultatelor de căutare (creșterea poziției, respectiv plasarea pe poziții avantajoase – primul ecran);
- lucrări onsite generale pentru îmbunătățirea scorului de calitate în vederea optimizării organice și reducerii costurilor pe click în cazul campaniilor Google Ads;
- modalități de lucru onsite în vederea îmbunătățitrii constante a conținutului paginilor de categorie și produs;
- tehnici pentru determinarea acțiunilor fundamentale SEO asupra produselor (mentenanță și optimizare);
- oportunități offsite;
- operațiuni de marketing online recomandate (tip operațiuni, canal media, frecvență, potențial de cost, previziune rezultate conform instrumentelor de estimare);
- listarea lucrărilor recomandate în funcție de importanță, eficiență și costuri implicate, în vederea facilitării deciziilor de implementare și a etapelor de implementare.
- prezentarea raportului și detalierea concluziilor și a recomandărilor, Q&A.
Comandă acum – Audit SEO magazin online:
IMPORTANT!
În vederea auditării este necesar accesul complet la datele din Google Analytics și Search Console (cu date colectate pentru minim 30 de zile).
Suplimentar, se pot obține concluzii utile și din analiza datelor din Google Ads (dacă se dorește și utilizarea acestor date – recomandat – este necesar și accesul complet la Google Ads).
Accesul se acordă prin adăugarea adresei de furnizate de către WEBGROW ca utilizator cu rol de administrare (cu toate permisiunile active).
Audit SEO magazin online – termen de livrare
Termen de livrare raport audit: 15 zile lucrătoare de la recepția în bancă a plății și a accesului la instrumentele de raportare Google (Analytics, Search Console, respectiv Ads unde este cazul).
TIMP ESTIMAT DE LUCRU, inclusiv raportare și Q&A: 34h