Circulă pe mail o ofertă care ar trebui să ridice din start mai multe semne de întrebare oricui o primește:
În primul rând, cel care a gândit-o încearcă să te păcălească și presupune că ești genul care trage cu ochiul la mesaje adresate altcuiva – mailul e conceput sub o formă care vrea să îți dea impresia că persoana care l-a trimis a dat forward către un prieten și, probabil, a greșit adresa și mailul a ajuns la tine, dar uite ce ofertă fantastică, trebuie să profiți, ce contează că nu ți-este adresată ție!
În al doilea rând, persoana care a trimis mailul nici n-a fost în stare să ducă minciuna până la capăt – a primit un template și a uitat să completeze „Adresa firmei” – a lăsat așa cum era în textul primit de la cel sau cea care a conceput textul!
În al treilea rând, nimeni, niciodată, nu poate garanta în Google nimic altceva decât steluțe… verzi, atunci când Google se dumirește că cineva a încercat să-i fraudeze rezultatele (căci asta încearcă să vândă această ofertă – fraudarea rezultatelor de rating) și aplică o neplăcută, dar meritată penalizare. Tehnicile de acest fel sunt ceea ce se numește în SEO „black hat” și sunt descurajate activ de Google. Nu pica în plasă! Nu are sens să te bucuri la un rating fals pentru o perioadă scurtă de timp, ca apoi să regreți decizia de a fi recurs la așa ceva în detrimentul site-ului tău și să cheltuiești mai mult pe reparații!
Așadar, dacă primești o astfel de „ofertă”, marcheaz-o ca spam și șterge-o fără remușcări. Site-ul tău are nevoie de rating pozitiv real, pentru situația în care ai un site în care este necesar ratingul, nu de voturi false. Dacă îți bazezi promovarea pe fraudă, așa-zisele beneficii sunt pe termen scurt și afectează negativ și site-ul, și imaginea firmei tale pe termen lung.