Ce calificări trebuie să aibă un Social Media Manager

Acum că interesul clienților de a ține legătura cu brandurile preferate prin intermediul platformelor sociale și-a atins apogeul, una dintre cele mai importante funcții în cadrul organizației tale este cea de Social Media Manager. De obicei, acest tip de manager face parte dintr-o echipă a departamentului de marketing, însă în firmele mai mici postul poate […]

Cum poți folosi mai bine rețelele de socializare pentru a-ți promova bunurile și serviciile

Dacă vrei să afli cum poți folosi mai bine rețelele de socializare pentru a-ți promova bunurile și serviciile, te ajutăm cu câteva idei – efectele pozitive nu vor întârzia să apară. Mai întâi trebuie să știi că rețelele de socializare sunt din ce în ce mai prezente în activitățile noastre de zi cu zi și […]

Ajutor, mailurile mele ajung în JUNK!

Pentru că ne ajutăm clienții să trimită anunțuri utile clienților lor sau campanii promoționale prin newslettere, primim uneori acest mesaj: „M-a sunat clientul X și mi-a spus că nu a primit mailul meu” sau „Mailurile mele ajung în Spam!” Sunt mai multe motive pentru care se întâmplă asta și, din păcate, modul în care Yahoo, […]

Cum îți lansezi o afacere online cu buget mic?

Avem Clienți cu afaceri demult funcționale, firme mari, asociații non-profit cunoscute și active, cu multă experiență în promovarea online și offline, pricepuți și la SEO suficient cât să-și țină site-urile la nivel confortabil în Google, cu strategii de marketing și publicitate bine puse la punct. Dar avem și mulți clienți la început de drum, care […]

Cum se face corect o campanie de e-mail marketing?

Ca să poți face corect o campanie de e-mail marketing, trebuie să știi întâi ce este marketingul prin e-mail. Iar primul lucru pe care trebuie să-l înțelegi este: 1. diferența dintre e-mail marketing și spam. Astfel, pe scurt, spamul este trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (adică, dacă trimiți oferta ta către o bază de date […]

Portarea conținutului

Portarea conținutului (sau preluarea conținutului) este operațiunea prin care se preia conținutul (text, imagini, fișiere PDF etc) dintr-un site și se mută în altul. Când este necesară portarea conținutului? Portarea conținutului este necesară atunci când site-ul vechi primește un redesign complet, care presupune și schimbarea platformei pe care operează (de exemplu, când de pe un […]

Sfaturi practice pentru o prezență de succes în social media

Zilnic, peste 2,3 miliarde de oameni interacționează cu platformele sociale, adică 31% la sută din populația planetei. Ținând seama de aceste cifre impresionante, este important să ai în vedere că afacerea ta poate fi lansată sau poate fi distrusă de strategia de social media marketing pe care o alegi. Clienții tăi deja folosesc aceste platforme […]

Ajutor, am un review negativ pe Facebook!

Review-urile negative pe Facebook (și acordarea unei singure steluțe) creează situații neplăcute, care, chiar dacă nu reflectă realitatea, ar putea influența modul în care afacerea pe care o ai este percepută de cei care nu te cunosc (și nu au lucrat cu tine). Review-urile Formularele pentru colectarea de review-uri au fost inițial gândite ca instrument […]

Ferește-te de astfel de oferte

Circulă pe mail o ofertă care ar trebui să ridice din start mai multe semne de întrebare oricui o primește: În primul rând, cel care a gândit-o încearcă să te păcălească și presupune că ești genul care trage cu ochiul la mesaje adresate altcuiva – mailul e conceput sub o formă care vrea să îți […]

Domeniile .ro nu mai sunt pe viață

Rămăsesem singurii care plăteam numele de domenii cu extensia țării o singură dată și gata. De acum, lucrurile se schimbă și, indiferent dacă ne place sau nu, vom plăti, anual, o taxă de „înregistrare și mentenanță anuală” pentru domeniile .ro. Nu era o chestiune de „dacă”, ci de „când”, pentru că – nu-i așa? – […]